Sıkça Sorulan Sorular

1. Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

Tüm Basal ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Basaldan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde; müşteri temsilciniz ile iletişime geçerek ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber, gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

2. Ürünleri nasıl gönderiyorsunuz?

Satın aldığınız ürünleri faturasıyla birlikte siparişinizin adet ve kilogramına göre sevk ediyoruz. Sevk edilirken tüm bilgileri ve termin sürecini müşteri temsilciniz sizinle paylaşıyor.

3. Ürünleriniz doğa dostu mudur?

Basal Teknik Tekstil San. ve Tic. A.Ş. çevre politikasına ve geleceğe önem verir bu nedenle ürettiğimiz tüm ürünler doğa dostudur.

Çözüm Ortaklığı ile

Birlikte Yükselelim

Hemen bizi arayın projeleriniz hakkında
Konuşalım size nasıl katkı sağlayabileceğimizi
anlatalım

Bizimle İletişime Geçin

Aklınıza takılan her soruyu en kısa sürede cevaplıyalım.


Bize Ulaşın

Basal ürünleriyle ilgili önerileriniz ve aklınızdaki tüm sorularınız için sizi dinliyoruz.

+90 (212) 875 45 45

info@basal.com.tr